145 Enfants vendus Iran
  Voorood

France Iran

145 Enfants vendus

sohbatnamayeshfarhang honarsiasatjoke iranivarzeshghaza  
Auteur Message
Comiran
Modérateur
Modérateur

Jeu 01 Mar, 2007 8:35 am     145 Enfants vendus

به روز شده: 06:16 گرينويچ - پنج شنبه 01 مارس 2007 - 10 اسفند 1385

مرور روزنامه های تهران: پنجشنبه 10 اسفند
.

اعتماد ملی در چند گزارش و مقاله درباره خبری نوشته که هفته گذشته در روزنامه ‌ها منتشر شد درخصوص خرید و فروش کودکان، خبر با ارقامی کمتر منتشر شده بود، تعداد ۱۴۵ کودک فروخته شده اند. سعید مدنی در مقاله ای درباره همین خبر نوشته اگر ۱۴۵ نفر جان خود را در حادثه سقوط یک هواپیمای توپولف دیگر از دست داده بودند، باز هم ۱۴۵ قربانی چیز کوچکی در صفحه حوادث روزنامه‌ها نبود یا شااید بهتر است فرض کنیم ۱۴۵ قربانی به ۲۸ هزار قربانی تصادفات جاده‌ای اضافه شده ‌اند، پس اتفاقی نیفتاده شاید هم ۱۴۵ قربانی در کنار حداقل یک میلیون و ۸۰۰ هزار قربانی اعتیاد اساسا قابل اعتنا نباشند.

به نوشته اعتماد ملی شاید ۱۴۵ نفر در کنار ۱۵۰ هزار زندانی کشور را بتوان اصلا‌ نادیده گرفت... شاید ۱۴۵ قربانی، با وجود یک میلیون و ۳۰۰ هزار کودک که از چرخه تحصیل خارج شده ‌اند و به جای مدارس در خیابان‌ها لقمه نانی را جستجو می‌کنند... ۱۴۵ قربانی در جمع حداقل ۱۱ درصد کودکان زیر پنج سال که از کم ‌وزنی ناشی از فقر رنج می‌برند... ۱۴۵ قربانی در برابر ۱۵ درصد کودکانی که به دلیل سوء تغذیه متوسط و شدید دچار کوتاه‌قدی هستند..

Brokanna
posteur accro
posteur accro

Jeu 01 Mar, 2007 9:03 am    

Mad ... Crying or Very sad

Seifer
posteur habitué
posteur habitué

Ven 02 Mar, 2007 11:46 pm    

meme si je sait pas lire le persan modern,je croit que je sais ce que c'est,c'est des pasdar ou bassidj qui ont vendu des enfants dans les pays du golf pour la prostitution ??? hein

Daria
posteur pro
posteur pro

Ven 02 Mar, 2007 11:53 pm    

y'a pas écrit pquoi ils ont été vendus mais si j'ai bien compris l'article , en gros ils disent que la vente de 145 enfants est négligeable par rapport à d'autres évènements.D'après eux ce n'est pas une info super importante. Sauf que c'est 145 aujourd'hui , demain y'en aura 500, 1000 et les autorités ne vont rien faire ?

Brokanna
posteur accro
posteur accro

Ven 02 Mar, 2007 11:59 pm    

Daria a écrit:
y'a pas écrit pquoi ils ont été vendus mais si j'ai bien compris l'article , en gros ils disent que la vente de 145 enfants est négligeable par rapport à d'autres évènements.D'après eux ce n'est pas une info super importante. Sauf que c'est 145 aujourd'hui , demain y'en aura 500, 1000 et les autorités ne vont rien faire ?

Ouais c'est ca.. il reprend les propos d'un journaliste qui compare ceci à différent evenements.. il banalise la chose...
genre.. 145 "ghorbani" c'est rien par rapport au 28'000 accidenté de la route ou les crash aerien par exemple... etc....  145 enfants vendus

Areyoubarzan
posteur pro
posteur pro

Sam 03 Mar, 2007 12:43 pm    

Seifer a écrit:
meme si je sait pas lire le persan modern,je croit que je sais ce que c'est,c'est des pasdar ou bassidj qui ont vendu des enfants dans les pays du golf pour la prostitution ??? hein

Là tu délires. Tu tues l'information qui est très préoccupante et douloureuxe à lire.

Maryam
Modérateur
Modérateur

Ven 09 Mar, 2007 5:55 pm    

Daria a écrit:

Cette situation est tès préoccupante. Le phénomène malheureusement prend de l'ampleur.
Un véritable trafic d'enfants semble être mis en place avec la bénédiction de la RI qui ferme les yeux.

Qui connaît une ONG qui se préoccupe du sort des femmes et des enfants en Iran?
Darianouch, à Bruxelles aurait-on un relais? Merci.

145 Enfants vendus     145 Enfants vendus - Retour à la liste

code & design : Peyman