les jokes pour aujourd'ui Iran
  Voorood

France Iran

les jokes pour aujourd'ui

12

sohbatnamayeshfarhang honarsiasatjoke iranivarzeshghaza  
Auteur Message
Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Mar 16 Oct, 2007 1:28 pm     les jokes pour aujourd'ui

يه ترکه ميره خواستگاري باباي عروس بهش ميگه اون گلي که زدي به يقت خارش اذيتت نميکنه ترکه ميگه خارش که نه ولي گلدونش که تو لباسمه بيچارم کرده

دوتا ني ني پيش هم خوابيده بودن, پسره به دختره ميگه: تو دختلي يا پسل؟ دختره ميگه: نمي دونم, پسره ميگه: بذال من بلم زيل پتو ببينم, ميره و مياد ميگه: تو دختلي, دختره ميگه از كجا فهميدي؟؟؟؟ميگه: آخه جولابات صولتيه

Dernière édition par Skarlet Ohara le Jeu 08 Nov, 2007 7:54 pm; édité 2 fois

Setareh_Dombale_Dar
Modérateur
Modérateur

Mar 16 Oct, 2007 1:48 pm    

Peut on avoir une transcription en lettre latines pour les bisavad comme moi ??? sifflote

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Mar 16 Oct, 2007 1:52 pm    

به تركه ميگن سه اصل زرتشتو بگو ميگه :گفتار نيك پندار پيك بي بي خشت
برا تركه دختر نشون ميكنن با سنگ ميزنش

به تركه ميگن عاشورا چه رووزيه ميگه روز جهاني قيمه
ترکه با خودکار میرفته حموم بهش می گن خودکارو چرا با خودت تو حموم می بری؟ میگه هرجا رو می شورم علامت می زنم

ترکه زنگ می زنه قم میگه: الو یه امام جمعه برامون بفرستین!!! میگن امام جمعه قبلی چی شد؟ میگه اونو کشتیم امام زاده درستکردیم
به تركه میگن تو شهرتون آثار باستانی دارین میگه نه ولی دارن میسازن

تركه میره عروسی و می‌بینه یكی صد دلاری سر عروس میریزه، یكی دیگه داره تراول چك میده به عروس، جو می‌گیرتش، كارت اعتباریش رو در میاره میكشه لای سینه عروس

به تركه میگن سفر حج خوش گذشت : می گه خیلی سنگ تو سرو كلم خورد ولی آخر بوسش كردم
به ترکه میگن چی شد که ترک شدی؟میگه: بچه بودم خر گازم گرفت واکسن نبود
يه باري به ترکه ميره خاستگاري بعد باباهه ميگه مهريه 50 مليون بعد ترکه مبگه: اووو شبي چند حساب کردين؟

تركه رو واسه 15 سال میندازن زندان میگن میگن تو این 15 سال یه چیزی بخواه واست بیاریم میگه سیگار بعد 15 سال در رو وا میكنن میبینن تركه یه سیگار دستشه میكه كبریت دارین

تركه زنگ ميزنه به موبايل دوستش بعد اون خانومه ميگه مشترك مورد نظر در دسترس نميباشد. تركه ميگه بيخيال خودت چطوري؟

به ترکه میگن قبله کدوم طرفه؟ میگه کجا رو بهت آدرس دادن؟
يه تركه سوار سمند ميشه مي بينه يه زنه بهش ميگه: لطفا در خودرو را ببنديد. تركه ميگه: خوب بستم حالا بيا بيرون جيگر

تركه سوار آسانسور ميشه، ميبينه نوشته‌: ظرفيت 12 نفر. باخودش ميگه: عجب بدبختيه‌ها! حالا 11 نفر ديگه از كجا بيارم؟
ترکه می میره جوکا تموم میشه

Setareh_Dombale_Dar
Modérateur
Modérateur

Mar 16 Oct, 2007 1:53 pm    

Bon ben non alors ... doute

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Mar 16 Oct, 2007 1:58 pm    

désolée Setareh jon si je pouvais le fair mais toi que tu comprends bien persane fleur

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Mar 16 Oct, 2007 2:06 pm    

بچه تركه ميره پيش باباش با ناراحتي ميگه: بابا چرا به ما ميگن ترك خر؟
تركه ميگه اگه واقعا" ميخواي بدوني بدو برو يه قابلمه بيار! بچهه ميره يه قابلمه مياره ميده به باباهه! باباهه قابلمه رو ميگيره چند تا ميزنه پشت قابلمه! بچهه كه صدا رو ميشنوه ميگه: بابا دارن در ميزنن! تركه ميگه خري ديگه! فهميدي چرا به ما ميگن ترك خر!.... ناراحت نشو بابا! حالا بيا اين قابلمه رو بزار سر جاش در رو هم باز كن ببين كيه بود در زد

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Mar 16 Oct, 2007 2:52 pm    

un Turc mort , les joks finissent !!!!

Simorgh
posteur accro
posteur accro

Mar 16 Oct, 2007 2:53 pm    

Traductions SVP...

Roz
posteur accro
posteur accro

Mar 16 Oct, 2007 3:02 pm    

elle en envoie tellement que ça serait long de les traduire.. oula

Setareh_Dombale_Dar
Modérateur
Modérateur

Mar 16 Oct, 2007 3:17 pm    

En fait je comprend le persan Par jan, mais j'ai beaucoup de difficulté à le lire ...
Mais bon avec mon bisavadi d'élève de CP, j'ai reussi à déchiffrer la premiere blague :
En fingilisi :
Ye torke mire khastegari, babaye aroos behesh mige :- "in gol ke zadi be yaghat, kharesh aziatet nemikone ?"
torke mige : "kharesh ke na, vali goldoonesh ke to lebassame bicharam karde".

En français :
Un turc va demander la main d'une fille. Le père de la marié lui demande "cette fleur que tu a attachée à ton col, sa tige(khar c'est tige ???) ne te gêne pas trop ?".
Le turc répond "Sa tige ? non. Par contre son vase qui est dans mes vetement me rend fou !"

megalol

Setareh_Dombale_Dar
Modérateur
Modérateur

Mar 16 Oct, 2007 3:24 pm    

Allez je continue, j'ai réussi à déchiffrer la deuxième Smile
Ca me fait un bon entrainement finallement.

bebe bebe bebe
2 ta nini pishe ham khabide boodan, pesare be dokhtare mige : "to dokhtaLi ya pesaL ?".
Dokhtare mige "nemidoonam". Pesare mige "bezaL man beLam ziLe patoo bebinam". Mire va miad mige : "to dokhtaLi !". Dokhtare mige "Az koja fahmidi ?" Mige : "Akhe jooLabat sooLatieh" !

2 nouveaux nés dorment l'un à coté de l'autre. Le garçon demande à la fille : "tu es une fille ou un garçon ?" La fille répond : "Je ne sais pas". Le garçon lui dit "Laisse moi aller voir sous la couverture". Il y va revient et dit : "tu es une fille !". La fille demande "comment tu l'as su ?", il répond "parce que tes chaussettes sont roses !"

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Mar 16 Oct, 2007 3:28 pm    

ugarçon du Tork dit à son père: papa pourquoi on nous dit l'âne? son père dit: va emmener un cassrole je te le dis. le fils va et emment un cassrole, le père frappe qq fois sur le cassrole, le fils dit: c'est qui sonne? le père dit: tu vois tu es âne plus, bon n'importe va deposer le cassrole sur sa place et va ouvrir la porte voix qui est sonner

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Mar 16 Oct, 2007 3:34 pm    

un turk monte dans l'asenceur, il voit qu'on écrit la place pour 12 pesonnes, Turc se dit : oh quel malheureux il faut attendre pour 11 autres ?

on dit à un turk pourqui tu as devenu l'âne ? il dit: quand j'était un enfant un âne me Gaz grft il n'était pas vacsan

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Mar 16 Oct, 2007 3:40 pm    

un Turk sonne à Ghom et demande pour un Imam jomé, on dit : et alors le dérnier Imam où est il ? turc reponde que on l'a tué et on a construit un Imamzadé

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Mar 16 Oct, 2007 3:45 pm    

un turk monte dans une voiture très elegante, il entende une femme dit fermez la porte svp . turk le fait et dit , j'ai fermé et maintenant montre toi ma belle

LengDeraz
posteur accro
posteur accro

Mar 16 Oct, 2007 3:55 pm    

Par djan merci pour Donbaléyé_Setareh_Dar Very Happy

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Mar 16 Oct, 2007 4:01 pm    

khahesh mais quoi ? Wink

¤ MaHsA ¤
posteur acharné
posteur acharné

Mar 16 Oct, 2007 8:28 pm    

Par a écrit:
دوتا ني ني پيش هم خوابيده بودن, پسره به دختره ميگه: تو دختلي يا پسل؟ دختره ميگه: نمي دونم, پسره ميگه: بذال من بلم زيل پتو ببينم, ميره و مياد ميگه: تو دختلي, دختره ميگه از كجا فهميدي؟؟؟؟ميگه: آخه جولابات صولتيه

C'est trop mignon Smile bebe

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Jeu 08 Nov, 2007 7:43 pm    

ترکه نون بربري مي خره از جلو لواشي رد مي شه مي بينه نونها دارن تو دستگاه مي چرخن مي گه: اقا چقدر مي گيري اين بربري منم يه دور سوار بشه؟

ترکه تو خيابون داشت راه مي رفت يه هو يه ماشين بهش ميزنه بلند ميشه ميگه : حالا من هيچي اگه يه آدم بود چي؟

Darius57
posteur pro
posteur pro

Jeu 08 Nov, 2007 8:15 pm    

roftl roftl roftl roftl roftl roftl roftl pour la seconde seulement

12

code & design : Peyman