Ali Santoori Iran
  Voorood

France Iran

Ali Santoori

sohbatnamayeshfarhang honarsiasatjoke iranivarzeshghaza  
Auteur Message
Azadeh
posteur accro
posteur accro

Lun 14 Avr, 2008 12:35 am     Ali Santoori

Un film bien triste mais réaliste. Avec le bel acteur que la moitié des filles de ce forum adorent ...non pas Mahmood ... allez voir par vous même. Smile

Lilidjan
Modérateur
Modérateur

Lun 14 Avr, 2008 8:36 am    

merci Azadeh jan, j'ai regardé le début, faute de temps la suite sera pour plus tard, mais que la musique du Santur est belle! fleur

Narges
posteur pro
posteur pro

Lun 14 Avr, 2008 3:00 pm    

J'ai vu ce film, il excellent !!!! fleur fleur (bahram radan aussi est excellent dans ce rôle)

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Lun 14 Avr, 2008 3:06 pm    

merci khoda ra shokr akharesh khob tamom shod dygeh taghat nadashtam fleur fleur

Azadeh
posteur accro
posteur accro

Mar 15 Avr, 2008 11:34 pm    

Areh khoda ro shokr. Manam ghalbam dâsht miyoomad too dahanam. zen
'Ajab basaatiyeh in e'tiyaad ... Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Dam-e kassani keh beh in joor âdamâ komak mikonan garm fleur

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Mar 15 Avr, 2008 11:52 pm    

vali kolli khandidam ajab fohshay ab keshidey midad

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Dim 18 Mai, 2008 11:06 pm    

فيلم سينمايي "سنتوري" كه اكران آن از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ممنوع اعلام شده بود، سرانجام با اعمال اصلاحات مسئولان از سوي كارگردان مجوز اكران گرفت.

تهيه كننده فيلم سنتوري با اعلام اين خبر به خبرنگار ما افزود: «سرانجام با تغييرات مختصري در فيلمنامه و فيلمبرداري برخي از صحنه هاي مشكل دار، فيلم سنتوري از وزارت ارشاد مجوز اكران گرفت و از هفته آينده در تمام سينماهاي ايران به روي پرده خواهد رفت.»

فيلم سنتوري به كارگرداني داريوش مهرجويي و با بازي گلشيفته فراهاني و بهرام رادان پيش از اين از وزارت ارشاد مجوز ساخت گرفته بود كه پس از ساخت و اكران آن در جشنواره فيلم فجر، وزارت ارشاد مجوز آن را پس گرفت. بنابراين گزارش، سرانجام پس از كسب تكليف نهايي سازندگان اين فيلم، با اعمال نظر مستقيم صفارهرندي وزير ارشاد، موارد مشكل دار در اين فيلم مشخص شد و فيلمنامه اصلاح شده توسط فيلمنامه نويسان وزارت ارشاد (به سرپرستي جواد شمقدري) در اختيار داريوش مهرجويي قرار گرفت.

بر اساس اين فيلمنامه اصلاح شده، علي سنتوري كه يك نوازنده و آهنگساز معتاد است، پس از ورود به خانه پدري كه در هنگام برپايي روضه مادرش مي باشد، تحت تاثير مواعظ روضه خوان قرار مي گيرد و به جاي جار و جنجال و طلب پول، در پاي منبر ايشان مي نشيند. او كه به شدت تحت تاثير سخنان واعظ قرار گرفته، سعي مي كند كه زندگي خود را اصلاح كند.

علي سنتوري سپس به خانه خود رفته و تمام لوازم لهو و لعب (سازهاي) خود را مي شكند و به اين ترتيب جواز ورود به خانه مادري را مي يابد. او سپس با شركت مداوم در جلسات روضه موفق به ترك اعتياد شده و پس از اندكي با يكي از دختران محجبه كه بطور مداوم در روضه شركت مي كند (طاهره سادات خانم صبيه حاج مرتضي سيماني)، ازدواج مي كند.

او سپس در حجره پدرش حاج آقا بلورچي مشغول به كار مي شود و پس از كسب شرايط لازم به عضويت حزب موتله اسلامي درآمده و سرانجام به توصيه يكي از اعضاي بلندپايه اين حزب به هنر والا و فاخر نوحه خواني رو مي آورد و در اين راه به موفقيت هاي شاياني مي رسد.

بنابراين گزارش، داريوش مهرجويي براي نسخه اصلاح شده "سنتوري" از بازي كساني چون صادق آهنگران، حبيب الله عسكراولادي مسلمان، محسن قرائتي و فاطمه رجبي (در نقش مادر علي) استفاده كرده است. همچنين به جاي نسخه اي از روزنامه شرق، حاجي بلورچي نسخه اي از روزنامه كيهان را در سكانس مربوطه در دست مي گيرد.

هنوز براي اين فيلم ارشاد شده نامي در نظر گرفته نشده است ولي تغيير نام آن قطعي بوده و احتمالا از ميان نام هاي "نوحه خوان"، "مداح"، "عاقبت سوء موسيقي" و "طوفان شن 2" يكي براي جايگزيني با نام سنتوري انتخاب مي شود.

Noushin
posteur acharné
posteur acharné

Lun 19 Mai, 2008 7:54 pm    

mdr roftl roftl roftl , j'allais croire roftl

Maryam
Modérateur
Modérateur

Lun 19 Mai, 2008 10:26 pm    

Azadeh Djon, Je suis très émue par ce film que tu as bien voulu partager avec nous. kiss fleur Je l'aime douloureusement.

J'ai besoin de le revoir plusieurs fois car quand je ne comprenais pas, je me raccrochais à l'anglais qui parasitait ce que je saisissais en persan. oula

Merci encore. C'est un film magnifique. supporter

Azadeh
posteur accro
posteur accro

Mar 20 Mai, 2008 6:09 pm    

Maryam joon c'est très intelligent ce que tu fais. Rien de mieux pour apprendre une langue que de regarder les films en VO en parallèle à ses cours.

supporter supporter supporter B R A V O fleur fleur fleur

Tu es un exemple à suivre pour tous ceux qui souhaitent apprendre notre langue.

Quant au film c'est la triste réalité, heureusement qu'il ne se termine pas trop mal. zen

Par joon je suis morte de rire, comme Noushin j'ai failli croire ce rigolot canular ! Very Happy

Viki
posteur acharné
posteur acharné

Mer 28 Mai, 2008 7:30 am    

le film est sublime, tellement vrai, tellement iran
j'ai découvert deux acteurs formidables (mieux veut tard que jamais rougir )

voilà je tenais à dire mon admiration fleur

merci azadeh
merci peyman
Smile

Maryam
Modérateur
Modérateur

Mer 28 Mai, 2008 8:01 am    

Idea au secours Qui peut me dire comment conserver ce film? merci

Skarlet Ohara
posteur enraciné
posteur enraciné

Mer 28 Mai, 2008 9:00 am    

ici tu peux le download
http://www.iran-uk.com/article.php?id=25274

sur ca klik
قسمت اول : سرور1 سرور2 سرور3 لينك مستقيم WatchOnline

قسمت دوم : سرور1 سرور2 سرور3 لينك مستقيم Watch Online

Maryam
Modérateur
Modérateur

Mer 28 Mai, 2008 9:37 am    

kiss Par Djon.

Bibita
Modérateur
Modérateur

Jeu 29 Mai, 2008 12:45 am    

Merci azadeh jan zahmat keshidi merci fleur
et ça en valait vraiment la peine, j'ai trouvé ce film bouleversant de réalisme, utile, les acteurs sont fabuleux, certaines scènes sont difficiles à regarder...
je salue la superbe interprétation de ce jeune acteur talenteux au charme disons très persan Angel fleur

(sans compter que j'adore le santoor love )

Anahita13
posteur invité
posteur invité

Ven 06 Juin, 2008 8:52 pm    

Ce film est tout simplement sublime, l'acteur principal joue super bien même les acteurs secondaires ! (enfin, je trouve).
La musique est belle.

Cependant, il décrit une triste vérité.

Merci de l'avoir mis sur ce forum car je le cherchait.

code & design : Peyman